12 Nisan 2014 Cumartesi

Cem Adrian Bana Ne Yaptın

Cem Adrian Bana Ne Yaptın Klip Resmi:

Cem Adrian Bana Ne Yaptın Şarkı Sözleri:
Sessiz yorgun ağır göz kapaklarım kapanıyor yineee..
Yineee..
Yıkık,dökük,sessiz duvarlarım birer birer üstime yıkılıyor yineee.
yineee.
Kuş sürüleri terk ederken
Bırakıyor yineee.
yineee..
Ve sonbahar sinsice yaklaşarak köpek gibi bir yalnızlığı
sürüklüyor yineee.
yinee.
Sözler hep yalan bir veda bir sokak gibi yinee..
Yüzümeee şarkılar yalan, duyduklarımı duy !
Bir hikaye rüzgarın ellerin sallanıyor yineee.
yinee.
Kestim,akıttım,damarlarımda kanımdaki
Sildim,çıkardım,yüzümden kazıdım,o gözüme çizdiğin siyah noktaları
Kustum,gördüm...

Cem Adrian Bana Ne Yaptın Şarkısı İndir:
http://adf.ly/jXblx Cem Adrian Bana Ne Yaptın Şarkısını Dinle:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder