11 Nisan 2014 Cuma

Cem Adrian Mutlu Yıllar

Cem Adrian Mutlu Yıllar Şarkı Klibi Resmi:


Cem Adrian Mutlu Yıllar Şarkı Sözleri:
Benim için siler misin geceyi gökyüzünden ?
Benim için tutar mısın kendi ellerinden ?
Benim için okşar mısın saçının her telini
Kendin için yakar mısın mumları bu gece
Mutlu Yıllar,
Mutlu yıllar sevgilim,
Sensiz kutlar bu gece tüm aşıklar
Çok yalnızlar
Ellerinde yıldızlar
Kalplerinde umutlar
Bekliyorlar
Bizim için bir şarkı çal
Sessizliğin içindeyim
Çok karanlık bir yerdeyim
Uzat bana elleri,
Korkuyorum, derindeyim,www.sendeyim.com
Nefesim biter, sesim yetmez, çıkmaz sana yollar.
Güneş doğar güneş batar, kayıp bize yıllar,
Şarkı susarsa, bir gün yine başlar.
Kim bilir bir gün güneş yine bizim için doğar...!
Cem Adrian Mutlu Yıllar Şarkısı İndir:
http://adf.ly/jXYF4
Cem Adrian Mutlu Yıllar Şarkısı Dinle:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder